Розкрутка сайту: як розкрутити сайт

Розкрутка сайту

Розкрутка сайту — це просування сайту в пошуковій системі.

Говорячи про розкрутку сайту, зазвичай використовують такі терміни: просування сайту, SEO-оптимізація сайту (Search Engine Optimization – оптимізація під пошукові системи). Іноді для спрощення говорять також СЕО-оптимізація.

Що означають ці терміни? Та як розкрутити сайт?

Всі ці терміни означають проведення заходів, спрямованих на просування веб-сайту (web-сайту) у пошукових системах, наприклад, про просування в Google (Гугл).

У чому полягає просування сайту?

Просування сайту полягає в тому, щоб підняти (або просунути) сайт якомога вище в пошуковій видачі, щоб його побачило якнайбільше людей, зайшло на сайт і виконало необхідну дію. Це може бути купівля товару, замовлення послуги, підписка, завантаження файлу, запис на семінар, подання заявки і т.д.

Що таке пошукова видача Google і як вона виглядає

Що таке пошукова видача? Це те, що видає пошукова система (наприклад, Google) у відповідь на запит користувача. Скажімо, у рядку пошуку Google користувач вводить таку фразу: «купити кросівки чоловічі Київ». І те, що видає у відповідь Google, є пошукова видача Google за даним пошуковим запитом («купити кросівки чоловічі Київ»).

Як бачимо, видача складається з кількох елементів.

У верхівці йде товарна реклама (або товарні оголошення Google Shopping):

Видача Google: товарна реклама

Товарна реклама — це такий спеціальний тип рекламної кампанії в Google, коли користувач бачить фото товарів, а також коротку інформацію про них: назву, ціну, що продає компанію та ін. Це платна реклама в Google, яка спеціально налаштовується саме для товарної видачі.

Потім іде блок текстової реклами Google:

Видача Google: текстова реклама Google Ads

Це також платна реклама в Google, яка називається Реклама Google (а також Google Ads, Google Adwords). Ця реклама також налаштовується у відповідному сервісі – Реклама Google (він же Google Ads, Google Adwords).

Потім йде блок під назвою «Місця», або Google Places:

Видача Google: Google Places

Тут є мапа, на якій відзначені компанії (організації), які відповідають запиту користувача. В даному випадку, це компанії, що продають кросівки. Якби запит включав якесь інше місто, а не Київ — наприклад Харків, то користувач побачив би карту Харкова з відповідними компаніями.

Як потрапити на цю мапу? Для цього потрібно зареєструвати свою компанію у сервісі Google Places (або Google Maps). Там потрібно вказати всі дані компанії та поставити позначку на карті. І якщо все зроблено правильно, то компанія має шанс потрапити до «трійки обраних» на Google карті. Але якщо безкоштовно це не виходить, то існує також реклама Google Places.

А після блоку “Місця” (Google Places або Google Maps) вже йде те, що називається “природною видачею” (або “органікою”). І на першій сторінці ви побачите 10 результатів – це те, куди всі прагнуть потрапити, і називається це «вийти в десятку Google» або в ТОП 10.

Потрібно відзначити, що за різними пошуковими запитами видача Google виглядатиме по-різному. Не завжди ви побачите саме такий порядок блоків видачі, як описано вище. З іншого боку, іноді у видачі з’являються нові елементи.

Наприклад, за запитом «курси англійської Київ ціна» зверху йде реклама від Google, потім блок цін (взятих із деякого сайту), потім природна видача, а потім новий елемент – блок питань. В даному випадку це питання типу: «Скільки коштують курси англійської в Києві?», «Де краще вчити англійську в Києві?» та інші. Цікаво, що якщо ви почнете переглядати відповіді на ці питання, то кількість питань автоматично збільшиться, пропонуючи вам читати відповіді, глибше занурюючись у цю тему. Тексти відповідей також взяті з деяких сайтів.

За запитом «курси англійської Київ ціна» блок «Компанії» (або Google Places, адреса Google) розташований приблизно в середині сторінки видачі.

Таким чином, бачимо, що видача Google в даний час дуже динамічна: її елементи та їх розташування залежать від конкретного пошукового запиту. Більше того, видача Google підлаштовується під поведінку користувача в реальному часі.

Як потрапити в ТОП 10 Google

Як розкрутити сайт

Отже, як розкрутити сайт та вийти в «десятку» Гугла? Для цього потрібно здійснити низку заходів.

  1. Перевірка індексації сайту
  2. Підключення до сайту систем аналітики
  3. Вибір ключових слів (або складання семантичного ядра)
  4. Аналіз сайтів-конкурентів
  5. Внутрішня оптимізація сайту за ключовими словами
  6. Зовнішня оптимізація сайту
  7. Написання тематичних статей
  8. Моніторинг результатів
  9. Аналіз результатів
  10. Інші дії

Це тільки найзагальніша схема, тому що просування сайту включає набагато більше дій та заходів. Наприклад: вирішення проблем з індексацією сайту, вирішення технічних проблем сайту, усунення шкідливого коду тощо. Також дуже важлива інтеграція сайту із соціальними мережами, робота над поведінковими факторами, збільшення кількості відгуків (бажано, позитивних) та ін.

1. Перевірка індексації сайту

Дуже важливо, щоб сайт був повністю проіндексований. Це означає, що його сторінки проскановані ботом пошукової системи і потрапили до її індексу, тобто каталогу. Тільки в цьому випадку ці сторінки мають шанс потрапити в пошукову видачу. Адже якщо сторінки в індексі немає, то при формуванні видачі пошуковій системі просто нема звідки її взяти, щоб поставити на ту чи іншу позицію.

Може статися так, що одні сторінки проіндексовані пошуковою системою, а інші (з якоїсь причини) — ні. Тоді проіндексовані сторінки потраплять у видачу, а непроіндексовані – ні. Але бажано, щоб усі сторінки сайту потрапляли у видачу. Інакше навіщо вони створювалися? Адже їх ніхто не побачить.

Причини, через які сторінки сайту (або весь сайт) не індексуються пошуковою системою, бувають різні. Наприклад, найпростіше – тег noindex. Іноді програмісти встановлюють його під час розробки, а потім забувають видалити. І ось у власника гарний новий сайт, якого немає у видачі пошукової системи… Зрозуміло, що про жодну розкрутку в цьому випадку не може бути й мови до того, як проблема не буде усунена. (Як не дивно, але це реальний випадок із нашої практики. Після усунення проблеми сайт проіндексувався, і розкрутка пішла на лад.)

Тому, перш ніж займатися просуванням сайту, потрібно перевірити його індексацію.

2. Підключення до сайту систем аналітики

Щоб мати змогу аналізувати роботу сайту та його «видимість» у пошуковій системі, потрібно підключити до сайту системи аналітики: Google Analytics і Google Search Console.

За допомогою цих систем ми зможемо оцінювати відвідуваність сайту, перегляди сторінок користувачами, популярність сторінок, пошукові запити, за якими знаходять сайт та ін.

За допомогою Google Search Console ми також можемо визначити, чи всі сторінки сайту проіндексовані, і чи не накладено на нього санкції пошукової системи Google.

3. Вибір ключових слів (або складання семантичного ядра)

Перш ніж розпочати просування сайту, нам необхідно вибрати ключові слова (КС), за якими ми хочемо просуватися. Набір ключових слів називається семантичним ядром.

Замовникам іноді здається, що це дуже просто, і що є тільки пару ключових слів, за якими потрібно розкручуватися. Насправді, таких КС набагато більше, і є не зовсім очевидні. Є й такі «неочевидні», які дадуть помітний трафік. Отже, їх дуже важливо виявити. Але як це зробити?

Крім аналізу ніші та визначення «очевидних» КС, потрібно використовувати спеціальні інструменти підбору КС. Це і сам Google, і Google Ads, і Search Console. Не всі важливі КС виходить визначити відразу; іноді це вдається лише з часом.

Є ще один важливий момент. Є поняття «ключові слова», а є «пошукові запити». Може здатися, що це одне й те саме, але ні. Давайте розберемося, у чому різниця.

Ключові слова (або семантичне ядро) — це слова (або фрази), які є релевантними контенту сайту, і за якими сайт повинні знаходити в пошуковій системі. Отже, саме за цими ключовими словами сайт передбачається просунути в ТОП. «Релевантність» ключових слів означає їхню відповідність контенту (тобто змісту) сайту.

Наприклад, якщо сайт продає кросівки (і тільки кросівки), то КС «кросівки» релевантне контенту, а, скажімо, КС «чоботи» — ні.

А пошукові запити – це те, що шукають користувачі. І вони далеко не завжди використовують точно такі ключові слова, за якими просувається сайт.

В результаті ключові слова та пошукові запити іноді збігаються, а іноді ні.

Тому, крім очевидних ключових слів, потрібно знаходити пошукові запити, що поки не входять у семантичне ядро, проте популярні у користувачів, і також просувати по них сайт.

Що таке в даному випадку «очевидні ключові слова»? Розглянемо це на прикладі.

Допустимо, нам треба розкрутити сайт курсів англійської мови в Одесі. І припустимо, що на цих курсах викладають загальну англійську, ділову англійську та англійську для дітей.

Тоді для такого сайту «очевидними» ключовими словами будуть:

курси англійської Одеса, курси ділової англійської Одеса, курси англійської для дітей Одеса.

(Звичайно, це далеко не всі ключові слова, вони наведені лише для загального розуміння.)

А ось користувачі можуть вводити такі пошукові запити:

Курси англійської Одеса безкоштовно, курси англійської Одеса офлайн, курси англійської Одеса онлайн, курси англійської Одеса сертифікат і т.д.

Зрозуміло, що на запит «курси англійської Одеса безкоштовно» навряд варто робити ставку (якщо, звичайно, ви не пропонуєте безкоштовні курси 😊). А ось запити зі словами «онлайн», «оффлайн» та «сертифікат» потрібно врахувати, якщо вони відповідають цьому виду бізнесу.

Який звідси випливає висновок? Що при складанні семантичного ядра (тобто наборі ключових слів) не завжди вдається повністю охопити всі запити, які користувачі роблять пошуковій системі. Тому потрібно регулярно, за допомогою систем аналітики, виявляти корисні для бізнесу «неохоплені» запити, додавати їх до семантичного ядра і просувати по них сайт.

4. Аналіз сайтів-конкурентів

Навіщо потрібно аналізувати сайти-конкуренти?

Звичайно, це не означає, що потрібно вивчати усі сайти ваших конкурентів. Достатньо проаналізувати лише ті сайти з вашої бізнес-ніші, які вже знаходяться у ТОПі.

Допустимо, у вас курси англійської мови в Києві. Щоб знайти цікаві для нас сайти-конкуренти, потрібно в пошуковому рядку Google ввести, наприклад: «курси англійської Київ».

І ось перед нами ті сайти курсів англійської, які вже потрапили в заповітну «десятку». А значить, у нас є велике поле діяльності: проаналізувати ці сайти та постаратися зрозуміти, що вони роблять для просування у Гуглі.

Уважне вивчення конкурентів дає дуже багато їжі для роздумів: як вони просуваються, за якими ключовими словами, які методи використовують. І в багатьох випадках такий аналіз дозволяє знайти відсутній ключик для виходу в ТОП 10.

5. Внутрішня оптимізація сайту за ключовими словами

Отже, ми визначили набір ключових слів (семантичне ядро), за якими просуватимемося. Що робити далі?

Далі на основі цього набору КС ми оптимізуватимемо контент сайту. Це включає такі дії:

  • Налаштування мета-тегів (Title, Description, Keywords)
  • SEO-оптимізація по КС сторінок сайту
  • Перелінковка сторінок сайту
  • Написання тематичних статей під необхідні КС

В результаті ми отримуємо SEO-оптимізований сайт за потрібними КС.

6. Зовнішня оптимізація сайту

Отже, ми зробили внутрішню оптимізацію сайту. Тепер саме час зайнятися зовнішньою оптимізацією.

Що таке зовнішня оптимізація сайту? Це отримання якнайбільше якісних посилань на сайт з інших сайтів.

Раніше це робили за допомогою таких сервісів, як Sape (або у просторіччі, Сапа). Але ті часи канули у минуле. І тепер посилання із Сапи можуть лише нашкодити.

Що ж робити? Думати. І шукати способи розміщення якісних посилань на сайт.

Це може бути як платні, так і безкоштовні посилання. Потрібно обов’язково розмістити сайт на сайтах-каталогах відповідної тематики (медицина, юриспруденція, будівництво тощо), довідкових сайтах і т.д.

Інші варіанти отримання безкоштовних посилань: форуми, коментарі до статей, соціальні мережі, сервіси рекомендацій і т.д.

Можна також знайти сайти новин та запропонувати їм для розміщення тематичну статтю з посиланнями на свій сайт. Також можна запропонувати співпрацю тематичним сайтам, блогерам та ін.

Що стосується платних посилань, то існують спеціальні біржі для їх закупівлі та розміщення. Але в цьому випадку потрібно дуже уважно підходити до вибору майданчика-донора.

7. Написання тематичних статей

Для Google головне – це якісний контент. “Content is the King” (Контент – це Король). І це справді так. Але тільки врахуйте – якісний контент.

Примітивний рерайт чужих статей – погане рішення. Потрібно не тупо копіювати, а створювати свій якісний контент, який буде цікавий людям. Давно відомо, що треба робити СДЛ, тобто сайти для людей, а не для пошукових систем. І якщо ви дотримуватиметеся цього правила, то можете не сумніватися: пошукова система оцінить ваш сайт і високо ранжуватиме його у видачі.

Тому дуже важливо створювати та розміщувати на сайті статті, що відповідають тематиці сайту та корисні для людей. Люди приходять до Google за інформацією, вони шукають вирішення своїх проблем та відповіді на свої запитання. Як бачите, навіть Google врахував те, що люди часто ставлять питання і створив для них готові блоки запитань та відповідей.

Щоб потрапити до блоку запитань та відповідей, потрібно написати статтю, яка відповідає на деяке запитання (звичайно, пов’язане з вашим бізнесом). Якщо стаття повністю розкриватиме питання, то є шанс, що вона потрапить до цього блоку. Таким чином, ваш сайт стане більш «видимим» для користувачів.

Тому важливий елемент просування сайту та підвищення його «видимості» – це написання тематичних статей та розміщення їх на сайті.

8. Моніторинг результатів

У процесі розкручування необхідно стежити за результатами. Ситуація у видачі змінюється щодня, одні сайти піднімаються, інші опускаються. Ми докладаємо зусиль для розкрутки сайту, і дивимося, як на це реагує Google. І тут також можливі варіанти. За одними запитами сайт може увійти в «десятку» досить швидко, протягом 1-2 місяців, у той час як над іншими запитами доводиться наполегливо працювати досить довго.

Це залежить від конкурентності ніші, так і від конкурентності самих ключових слів (КС).

Крім того, різні КС по-різному поводяться у видачі. Наприклад, по одному КС сайт може рухатися вгору повільно, а по іншому раптово різко влетіти нагору, відразу обігнавши безліч конкурентів.

Вже увійшовши до «десятки», одні КС практично стоять на місці, з невеликими варіаціями, а інші «нервово» скачуть вгору-вниз, то випадаючи з ТОПу, то знову повертаючись до нього.

Моніторинг результатів необхідний, щоб розуміти поточну ситуацію, тримати її під контролем та на підставі цього розробляти план подальших дій.

9. Аналіз результатів

Маючи перед очима реальну картину, потрібно проаналізувати, що вийшло внаслідок розкрутки. Які запити вийшли в ТОП, а які поки що ні. І розробити план дій, щоб досягти поставленої мети з розкрутки сайту.

Крім того, потрібно проаналізувати семантичне ядро: можливо, існують пошукові запити, які поки що у нього не входять, але є популярними у користувачів. Якщо такі запити знайдені, потрібно включити їх у план розкрутки сайту, щоб надалі вивести сайт у «десятку» також і за ними.

Також потрібно подумати про те, чи можна підвищити «видимість» сайту за допомогою особливих елементів видачі, наприклад, таких як блок «Питання та відповіді».

Після проведеного аналізу переходимо до наступної ітерації всього описаного вище процесу, тобто знову здійснюємо всі операції з початку до кінця. І робимо багато таких ітерацій, поступово піднімаючи сайт по КС у видачі все вище та вище, а також «обробляючи» нові КС.

Резюме

Отже, ми в загальних рисах розповіли про те, як відбувається розкрутка сайту.

Але це творчий процес, тому що всі сайти різні, і багато залежить від ніші.

Тому для розкрутки сайту, хоч би яким він був, необхідний свій, індивідуальний підхід.

Саме такий підхід ми і пропонуємо Вам!

P.S.

Розкрутка сайту Київ

Якщо ви хочете:

  • Розкрутити сайт, щоб підняти його в ТОП 10 пошукової видачі Google
  • Тим самим збільшити його видимість та відвідуваність
  • І в результаті збільшити продажі своїх товарів та послуг

Якщо Вас цікавить:

  • Розкрутка сайту Київ, Харків, Одеса, Львів та інші міста України
  • Розкрутка сайту, SEO, СЕО, розкрутка сайту в інтернеті в Google, розкрутка веб-сайту в Гуглі
  • Просування сайту, SEO, СЕО, просування web-сайту в пошуковій системі Google
  • SEO оптимізація сайту

А також ви хочете дізнатися:

  • Скільки коштує розкрутка сайту, SEO розкрутка сайту ціна, розкрутка сайту недорого
  • Скільки коштує SEO оптимізація сайту, СЕО оптимізація ціна
  • SEO просування сайту в Google ціна, СЕО просування ціна
  • Розкрутка Просування Оптимізація сайту ціни 2023

То звертайтесь до нас!

Пишіть: info@uastyle.com.ua

Або надішліть нам запит на розкрутку сайту, і ми з Вами зв’яжемося.

Відправити запит