Приватний SEO фахівець
Світлана Тригуб – приватний SEO фахівець Київ Україна. Послуги сео майстра з просування сайту у пошуковій системі Google.
Ціна просування сайту: від 4 тис. грн / місяць
Досвід роботи: з 2009 року.
Перші результати: через 1-2 місяці.
Email: info@uastyle.com.ua
Пишіть, домовимося. Вирішимо всі проблеми та просунемо Ваш сайт.
Портфоліо
Відгуки
Світлана, Fluent English
Світлана – унікальний фахівець. Вона вивела мій сайт англійської в десятку за багатьма основними запитами, а за деякими з них мій сайт був на першому місці! Але потім я зустріла шарлатана, який пообіцяв мені за одноразовий платіж зробити перше місце назавжди. Я повірила, він щось накоїв, і мій сайт потрапив у бан! Світлана була засмучена: стільки роботи, а тепер треба починати все спочатку… І вона почала спочатку і поступово знову вивела мене в першу десятку за більшістю запитів! Тепер я довіряю тільки їй.
Юлія, Notary-Avdienko
Хочу написати відгук про результати SEO просування сайту. Сайт увійшов до десятки за всіма ключовими словами, за якими йшла робота. Також сайт за деякими ключовими словами потрапляє у «виділені описи», над усіма іншими результатами видачі. Видимість сайту в Google суттєво збільшилася: він знаходиться в десятці результатів, у виділених описах та в Google картах. Окремо хочу подякувати Світлані, відзначити професійний підхід до справи та комфортну співпрацю.
Альона, Dinternal
Коли ми починали працювати зі Світланою, ми не підозрювали, що зустріли людину, яка багатофункціональна: розробка структури сайту, написання контенту, розкрутка та виведення в топові позиції сайту, постійний аналіз та пропозиції щодо розкручування – всі ці вміння поєдналися в одній людині. Дуже рекомендую!
Якщо Вас цікавить розкрутка сайту:
Пишіть: info@uastyle.com.ua
В Телеграм: @Trisvetta
Або надішліть запит на розкрутку сайту, і я з Вами зв’яжусь.
Приватний СЕО фахівець: переваги
Приватний сео майстер має очевидні переваги в порівнянні з агентствами чи веб-студіями:
- Вартість
- Безпосередній контакт
- Індивідуальний уважний підхід
У приватного оптимізатора ціни набагато нижчі, ніж у агенцій – іноді вдвічі.
Ви спілкуєтеся безпосередньо з сео фахівцем, а не з офіс-менеджером, маркетологом та ін. У результаті всі питання та проблеми вирішуються легше та швидше. Ви працюєте з людиною, а не з організаційною структурою.
Сео майстри, як правило, мають коло постійних клієнтів, а не конвеєр, як в агентстві. Тому кожен клієнт може розраховувати на увагу та індивідуальний підхід.
Приватний SEO майстер: які роботи виконує
Приватний SEO спеціаліст виконує такі роботи з розкрутки сайту:
- Аудит сайту
- Підключення систем аналітики
- Підбір ключових слів (семантичного ядра)
- Аналіз позицій сайту за ключовими словами
- Аналіз сайтів-конкурентів
- Внутрішня оптимізація сайту
- Створення корисного контенту
- Зовнішня оптимізація сайту
- Моніторинг позицій сайту
- Аналіз результатів
Аудит сайту – це аналіз, під час якого перевіряється поточний стан сайту: індексація його сторінок, відвідуваність, посилання, наявність фільтрів від пошукової системи та інші параметри.
Аудит дозволяє зрозуміти стан сайту, виявити існуючі проблеми, визначити шляхи вирішення цих проблем та розробити план просування сайту в пошуковій системі.
Для цього можна використовувати такий інструмент, як Google Search Console (або Google Webmaster Tools).
До сайту потрібно підключити системи аналітики — Google Analytics и Google Search Console (або Google Webmaster Tools). Системи аналітики показують відвідуваність сайту, пошукові запити, за якими його шукають, популярні сторінки сайту та зворотні посилання і т.д. Якщо до сайту застосовано фільтр Google, то це також можна дізнатися з Google Search Console.
Семантичне ядро (або список ключових слів) – це набір слів та фраз, що відповідають тематиці сайту. Простіше кажучи, це список ключових слів (КС), за якими потрібно просувати сайт.
Важливий момент на цьому етапі — визначити не лише «очевидні» ключові слова, а й ті, які далеко не такі очевидні. Однак, може виявитися, що саме «неочевидні» ключові слова вводять користувачі в рядку пошуку.
Семантику можна збирати вручну, використовувати Планувальник ключових слів Google та підказки пошукової системи, а також інші інструменти.
Крім того, для збору семантики слід проаналізувати сайти-конкуренти та визначити КС, якими вони просуваються.
Для зібраної семантики виконують кластеризацію, тобто розбиття на лексичні та смислові підгрупи.
Після збору ключових слів (КС) проводиться аналіз позицій сайту щодо цих КС у пошуковій системі. В результаті виходить картина «видимості» сайту в пошуковій системі, яка дозволяє скласти план дій з його просування.
При складанні стратегії просування обов’язково потрібно проаналізувати сайти-конкуренти, і зрозуміти, як вони просуваються, за якими ключовими словами, як продають свої товари чи послуги, за якими цінами, яка інформація міститься на їхніх сайтах тощо. Усе це — важливі відомості, які можна й потрібно використовувати для вироблення власної стратегії просування.
Аналіз сайтів-конкурентів може дати багато корисної інформації: вік домену, структура та дизайн сайту, юзабіліті (зручність використання), контент, ціни, асортимент товарів/послуг, знижки, контакти, соціальні мережі.
Внутрішня оптимізація сайту – це корекція його контенту (сторінок), яка включає редагування текстів, прописування мета-тегів, оптимізацію картинок, внутрішню перелінковку та ін.
Робиться це на підставі обраної стратегії оптимізації та семантичного ядра.
З метою збільшення відвідуваності сайту створюється корисний та цікавий для користувачів контент, який має попит, наприклад, цікаві тематичні статті.
Зовнішня оптимізація сайту – це заходи, спрямовані на збільшення кількості беклінків (тобто зворотних посилань) на сайт. Стратегія щодо посилань залежить від поставленого завдання: вийти в ТОП 10, ТОП 5 або ТОП 3. Звідси випливає обсяг та складність роботи.
Протягом усієї роботи з просування сайту регулярно проводиться моніторинг його позицій за вибраними ключовими словами. Це дозволяє “тримати руку на пульсі” і завжди знати актуальні позиції сайту.
Час від часу проводиться аналіз результатів виконаної роботи. На цій підставі робиться корекція стратегії та плануються подальші дії.
Навіщо потрібний приватний SEO спеціаліст?
Навіщо потрібний приватний SEO спеціаліст? Його також називають приватний сео фахівець, seo оптимізатор, сео майстер або просто сеошник.
Все це назви фахівця з просування сайту в пошуковій системі, наприклад в Google.
Якщо ви зробили сайт, то можете раптово виявити, що він майже не має відвідуваності. Отже, сайт не здатний продавати товари, послуги та ін. Що ж робити?
Взагалі тут немає нічого дивного, і якщо це трапилося з вашим сайтом, не турбуйтеся: це абсолютно природна і стандартна ситуація. Такі справи у більшості інших сайтів на зорі їх існування. Але як виправити цю ситуацію?
Для цього потрібно зробити те, що називається просування сайту в пошуковій системі, розкрутка сайту, оптимізація сайту, і все це поєднується словом SEO (Search Engine Optimization – оптимізація під пошукові системи).
SEO (або в просторіччі СЕО) – це комплекс заходів, спрямованих на покращення позицій сайту у пошуковій системі.
Ось для цього і потрібен приватний сео спеціаліст: він виконає SEO-оптимізацію сайту, щоб підняти його позиції в пошуковій системі, і тим самим збільшити відвідуваність сайту, зробити його більш «видимим» у пошуковій системі, і в результаті підвищити продаж товарів чи послуг.
Якщо Вас цікавить:
- Приватний SEO спеціаліст та послуги приватного seo просування у Києві та Україні
- СЕО оптимізатор, сео майстер, спеціаліст з просування сайтів у пошукових системах та виведення в ТОП 10
- Приватний СЕО фахівець Київ Україна та послуги пошукової оптимізації сайтів у Google
Звертайтесь!
Пишіть: info@uastyle.com.ua
Або надішліть запит на розкрутку сайту, і я з Вами зв’яжусь.